Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Mikael Kleberg - 29 juni 2009 21:04

En liten wirre gör kvällen komplett



En liten klädnypa är bra att ha. Så att grannara slipper se herr kalsong (eller Herr kuk om jag går commando). Shortsen sitter ju lite löst den här tiden på året. 50 someting kg snart och 19.6 i BMI. Pappa går jämt i kalsonger ute. Han bryr sig helt enkelt inte. King!!

 

Av Mikael Kleberg - 29 juni 2009 18:41

Det är de små sakerna som är härliga, som gör helheten. En liten kursändring inne i köping idag resulterade i att jag kom ut på "stora" vägen 20 m Norr om där jag tänkt mig. Det i sin tur resulterade i att jag började cykla mot Fagersta istället för Arboga som jag tänkt mig. Jag pratade hela tiden med mig själv.


Kleberg: Du kör åt fel håll din fåntratt, vänd!!

Trorhankanorienteramannen: Nej nej. Solen står i zenit och och döda rådjurs arslen pekar alltid åt söder. Det betyder att skylten mot arboga kommer närsomhelst.


Skylten kom aldrig. och dagens cykeltur blev 2 mil längre. Sweet.


En annan liten grej som hänt är ju att king of barnporr (nej pop ska det va, eller?) typ tagit livet av sig. One small step for man, A giant leap fore mankind.


Isbitar är små men drycken blir gigantiskt mycket godare med dem i.

 Pennor är ofta små men kan ha stor påverkan på världen. Något att fundera på: Pennan kanske är mäktigare än svärdet men är tangentbordet/datorn mäktigare än atombomben? (betänk nu också effekterna på elektronisk utrustning från en kärnexplosion i atmosfären med en elektromagnetisk puls som följd)


Anna är väldigt liten men också väldigt trevlig. Detta gäller också hennes sambo Anders. Det är de jag varit och hälsat på i helgen. Vi kom fram till att Anders ska betala mer matpengar än Anna. Öpnnade vinflaskor vinner på intet sätt i smak av att förvaras i ett köksskåp i 2 månader. Sodastreamer is the shit! Americas tuffest jobb:s kan va det sämsta som skådats på dumburken. Inte ens trhillermusik och skrämmande amerikansk berättarröst kan få att måla en bro till något spännande.

Ovido - Quiz & Flashcards