Alla inlägg under januari 2009

Av Mikael Kleberg - 21 januari 2009 22:29

Grattis Klebergblogg på 1 årsdagen.

Grattis USA till en ny president

Grattis världen för att USA har fått en ny president

Grattis Patrik för att du vågar få stryk av en tjej. Du är nästan lika cool som Ryan Dunn som ju också fick sin stjärt smiskad av en representant från det motsatta körnet

Grattis Örebro för att vi nu kan få in Rock klassiker på 106,3 FM. Jag blir ju bara så glad när jag istället för någon jävla idol kevin får höra Billy Idol - Dancing With my self.

Grattis Vasaloppet för att ni i år verkar få celebert besök (igen)

Lagar jag ogillar:


LAS

Semesterlagen (eller vad fan den nu heter)


Låt mig vara och låt mig jobba när jag vill, hur jag vill.

Av Mikael Kleberg - 19 januari 2009 22:35

Jag har ju i ett par svaga ögonblick funderat på att överge projekt tält och börja med projekt husvagn. Detta tar jag nu tillbaka. Jag ska bita i. Det går bra så länge jag kan kan träna. och det kan jag nu. Efter att jag haft den numera traditionsenliga sjukdomsperioden följt av att ha en vara hyopkondrisk och tro att jag har allvarliga fel på mitt hjärta period. Nu är jag inne i vara svullen i halsen men skita i det å träna ändå perioden. Det är nu jag ska ta tillbaka min form. Sjukdommen har tagit den! Den är som de bästa karraktärerna i southpark (förutom Cartman och möjligtvis towlie) The underpantgnomes, de smyger in i hus och hem under natten och själ kalsonger. De gör det med den ekonomiska slagdängan Nr1: Collect underwear, Nr2............, Nr3 Profit. Vad fan ska sjukdommen med min form till`?!? Jaja jag ska ju nu ta tillbaka den. 7 pass i gustavsvik denna vecka ska väl göra susen.


In other news.

Jag sjöng för en kund för ett tag sedan.

En äldre dam handlade för exakt 666 kr.


Det blir 666 kr, six, sixty six The Number Of The Beast.
VA!!

Jo det blir 666 kronor, Hell And Fire Was Spawned To Be Released.

Jaha

Av Mikael Kleberg - 8 januari 2009 18:58

Gud finns överallt


Gud är en toalett och en tidning när man är bajsnödig

Gud är en kondom i bakfickan.

Gud är en fransk flygplatsanställd som skiter i att du har övervikt i bagaget

Gud är öl

Gud är värme

Gud är en fitta

Gud är ett bra blogginlägg, Sparris, Italiensk mat och dryck, medvind, motvind, uppförsbacke, ett lån, en värmefläkt, en gasza remsa och vänner.


Satan är:  Nej I will not


In other news. Jag älskar min kropp. Inte för att den är vacker eller en chick magnet utan för att den är så lätt att ha å göra med. Mat går in. Power går ut. svårare än så är det inte. Jag har en gudomlig kropp helt enkelt :)



Ovido - Quiz & Flashcards