Alla inlägg under april 2008

Av Mikael Kleberg - 26 april 2008 23:52

Nu är jag tillbaka på riktigt. Det har varit en tung period och jag har varit sjukt nere. Sjkdomarna har avbytt varandra och träningen har därmed gått åt helevete. Men nu är jag igång igen och det är så skönt. För att visa på det endorfine high som jag nu känner kan jag berätta att jag just förlorat 11 000 på ett dåligt vad men trots det är jag hur glad och rytmisk som helst, Varför? jo jag har varit ute och cyklat idag. Tränng är ovärderligt. Nu ska jag sova. Måste cykla mer imorgon.

Av Mikael Kleberg - 2 april 2008 20:32

Min lägenhet är för blommor vad Guantanamo basen är för Al Qaida folk. Saker sker inte riktigt by the book så att säga. Det är inte säkert att man får vatten och uttorkningsdöden är alltid ett närvarande hot. Eller också får man för mycket vatten och drunkningsdöden är då en faktor. Du kommer att utsättas för extrem kyla och hetta. Kärlek och mänsklig närhet kommer att nekas dig. Skadedjur kommer att festa på din lekamen och till sist kommer din livsgnista att slockna och det enda som återstår är dödens varma famn. Så välkommen lilla kompis. Välkommen till helvetet.

Ovido - Quiz & Flashcards