Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Mikael Kleberg - 11 juni 2009 12:45

Jag är nu anmäld till Lanzarote Ironman 22 maj 2010. Jäkligt gött att jag äntligen bestämt mig för vilket lopp som ska bli "The one". Jag tror Lanza passar mig. Tuff cykling med relativt oteknisk utförskörning (har jag hört). Jag ska även anmäla mig till IM UK för att ha ett lopp som backupp om något skiter sig på lanza.

Nu är alllt fokus på Klassikern Nonstopp. Stort tack till Mathias för lånet av cykeln. Jag körde dryga 9 mil på den igår och den kändes kanon. Dessutom lyckades jag med bedriften att själv byta styrstamm. Tummenmittihanden mannen vs Cyklar 2 - 896. Ekonimannen vs maerial 1 - 6588 eftersom jag fick låna en gratis av Norra cykel och motor.


 


Nu är typ allt fixat så jag har massa tid över, så jag roade mig med att fota delar av min spritkollektion och lyssna på Kenta Gustavsson.



Sedan såg jag att Punkteringsdemonen varit framme igen för det var en smygis på framdäcket. Bra!! då får jag öva på att fixa sådant och behöver inte ha ångest om det skulle inträffa på någon tävling framöver. Tummenmittihanden mannen vs Världen (låt oss säga att matchen är avgjord sedan länge men båda spelar vidare just fore the hell of  it).

Ovido - Quiz & Flashcards