Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Mikael Kleberg - 22 juni 2009 13:51


Denna kanske lite väl symboliska och övertydliga bild får representera min comeback. Efter klassikern blev jag lite sjuk och ömklig. Det var så illa att jag var borta från jobbet i 2 dagar. Något som jag faktiskt inte minns när det hände senast, Det var LÄNGE sedan!! Jag hade faktiskt räknat med en liten släng av något elakt virus. Imunförsvaret är inte på topp efter nästan 23 timmar av fysisk aktivitet i regn och rusk. Nu är jag åter på banan (haha). 3 veckors semester med bara träning ska nog göra susen. Sedan tar jag det "lugnt" i två verckor och sedan är det Kalmardags. Nu ska det marineras kött, fågel och fisk. Grill on!!!


PS. Blomman som medverkade i föregående inlägg är INTE av plast och mamma gjorde därmed helt rätt att inte lita på min blommvattnarkompetens. under dagens foroshoot kom inga frukter till skada som ändå inte hade gått en ond bråd död till mötes i min spontanköpta blender. DS

Ovido - Quiz & Flashcards