Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Mikael Kleberg - 15 juni 2009 08:50

Lite reflektioner så här efter utmaningen. Bland det roligaste var nu när jag i efterhand kollat på de videoklipp som finns på mickeselvin.se. Våra mödrar (som båda heter Margareta) blandar till sportdryck, Snacka om miilimeterprecition. Där höftades det inget utan allt gjordes bt the book. Denna precision är mycket målande för serviceteamets agerande under hela dygnet.


En klassiker i klassikern inträffande. Jag kom löpande utmed kanalen och vad händer. En liten pojke tappar koncentrationen och sätter metspöt i ett träd. Priceless!!


Benen var ganska sönder igår, Idag är dom faktiskt hyfsade. Jag tror att jag kan ge mig ut och cykla redan imorgon (om det inte vore från skavsåren i arslet. jag får väl köra mkt backe och stå upp hela tiden). Att "bara" springa 3 mil och inte 4,2 som på en IM gör nog att det inte sliter så fruktansvärt mycket.


Lite coolt att jag "tränade" över 40 timmar förra veckan och då hade jag ändå två vilodagar. Aldrig hänt förut.


Jag har funderat mycket kring framtida utmaningar och eskapader och jag har några bra ideér. Att komponera saker själv och sedan genomföra ger ju en oändlig variationsmöjlighet.


Jag är glad att det var grisväder nästan hela loppet. Jag är numera ingen solskenskrigare.


Att jag varit fysisk aktiv i över 22 timmar har satt sina spår. Jag vaknade igår natt klockan 03:00 med ett fruktansvärt sug efter choklad. Aldrig hänt

Ovido - Quiz & Flashcards