Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Mikael Kleberg - 10 juni 2009 07:34

Igår när jag var ute och cyklade så träffade jag på en tysk som frågade vägen till Hovsta. Jag frågade vad han skulle där att göra och då berättade han att han skulle vidare till Lindesberg. Han höll på att cykla från Cicilien till Norkap. Nu var han här och jag fick äran att lotsa honom genom fina småvägar till Hovsta och vidare mot linde. Han anordnade varje år en cykeltävling där Bröderna Shlek, Klöden osv osv varit med. Gissa vem som fick en inbjudan :) . Jag passade på att svartmåla det svenska folket för att de är fucking worst på att samsas på vägarna med cyklister. Han höll delvis med men han tyckte det sämsta med Sverige var:

-The wheather man, Its horrifying.

-Yes, yes it is. But wait until you get further noth, Then there will also be moskitos.


Tummenmittihandenmannen vs rullskidorna 1 -1

Jag skulle byta lager igår. Helt omöjligt. Till slut for jag hem till en polare och kapade hans inlineshjul med medföljande lager. Promlemet löst och 100 spänn fattigare. Ekonomimannen vs material 0 - 6588

 De rullade extremt bra men är inte fuktskyddade. PROBLEMAS! eftersom det verkar bli en tämmligen blött dygn. Får väl köpa nya sen. Ekonimimannen vs vädret 0 - 348. Ekonomimannen förlorar alltid, Det ligger i hans natur.


Stort Tack Till Norra Cykel och Motor i Örebro för makalöst bra service och bemötande.


Det ska bli kul att läsa Motala tidning, tydligen är det ett helt mittuppslag + framsidan som handlar om oss. I NA var det ju "bara" 1 sida




Ovido - Quiz & Flashcards