Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Mikael Kleberg - 27 juni 2009 18:26

Lyssna på Manu Chao:s låt - La Marea och gämför sedan med Alexander Rybacks: låt - Fairytail (jag vet att det är plågsamt men må bättre av att jag tvingar alla norska kunder be om ursäkt för att de skickat en fjollig, överklämkäck fiolspelande moppemushe beprydd yngling som råkar vinna hela jävla sång tävlingen). Är inte några av tonerna lika? i början, samma röst. samma rytm.(  Fast Manu:s låt är bra.)Jag tycker det iaf.


Jag är föresten glad att Norge vann. De kan dom ha. Lär ju kosta multum att anordna skiten.


Imorgon ska jag cykla till hufudstaden. Varför? Det slår att åka buss eller tåg med hästlängder (skumt uttryck). Den enda svettlukten jag utsätts för då är min egen och den luktar kokos :) . På bussen sitter det ju nästan alltid någon deovägrande tjockis vars syn på fysisk aktivitet är att gå ut och tömma brevlådan och svettas floder. Det berappar jag mig för.  

Av Mikael Kleberg - 27 juni 2009 11:55

Det går lite trögt i lookaliketävlingen. Det enda som kommit in är en arg kommentar från Selvin så den tävlingen utgår. Jag skickar in ett bidrag till den andra tävlingen. Det är min kära syster som ju är sjukt lik svennebanan. Hon är gift, köpt hus och kör volvo. Jag har inte hört något om någon vovve men det finns säkert någon loppbiten byracka någonstans i gömmorna. Och bebis då?? När kommer den?? Som sagt, svennebanan. Hon har verkligen cashat in på alla vuxenpoängen i familjen.



Jag därimot: en bostadslös dagdrivare som köper träningsmaterial för alla pengar jag lyckas skrapa ihop. Hypokondrisk är jag också. Kronisk oreda på alla grejer. Sämst på att passa tider. kan inte skilja på plast och riktiga blommor. Lyssnar på Thåström. Skriver en blogg ingen läser men skiter i det. Åker aldrig kommunalt. Är med i svenska kyrkan för att det är för jobbigt att gå ur. får ångest när jag får ett brev eller telefonsamtal, Det kan ju vara något otäckt!! pensionsparat 1500 men försöker ständigt ta ut dem för att köpa cykelsaker. sopsorterar inte. Living the dream, Båda två. på olika sätt

Ovido - Quiz & Flashcards