Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Mikael Kleberg - 7 juni 2009 17:52

Dagnes första pass var 10 mil cykel. första 5 med ganska rejäl motvind. Bara vatten att dricka, ingen energi alls faktiskt. Dessutom var jag nästan hungrig redan innan passet. FRUKTANSVÄRT tryck. Jag vet inte vad som hänt men jag gillar det. Samma sak med löpningen igår. ca 27 km. Benen gör ont men jag bryr mig inte längre. Farten bara ökar och ökar men det blir inte jobbigare.

 Det ska bli kul att köra Kalmar i år. Hoppas bara att jag kan fortsätta att utvecklas hela vägen fram. Jag har ju sagt att sub 9 timmar är målet och det står fast. Fast det är ju svinfort. Nästan omänskligt. verkligen nästan oklebergligt, men inte helt.


Idag är det EU parlamentsval, Jag röstar inte och detta av 2 anledningar.

1. det jag vill rösta på finns inte som alternativ. Jag vill rösta på att inte skicka någon. Alternativt skicka någon oväntad typ Dileva, Roberto Vachi, Jonas Colting eller Patrik Hallmén eller allra helst mig själv.

2. Det går inte att rösta via Internet. Whats the fucking problem. Du kan deklarera via nätet och SMS. Varför inte rösta. Nej nej du ska släpa dig iväg till anvisad vallokal på bästa stenåldersmanér. Värdelöst!


 Imorgon bär det av till Motala för ett "press jobb" (haha) Dessutom ska vi reka det sista och så träna förståss.

Ovido - Quiz & Flashcards