Direktlänk till inlägg 26 juni 2009

A Kleberg kind of track

Av Mikael Kleberg - 26 juni 2009 11:29


Cykelbanan på IM Lanzarote. Inte så mycket plattåkning där inte. Passar mig perfekt, Tror/hoppas jag. Jag gillar ju att åka i backar och berg är ännu roligare. Alltid när jag kör i klunga och känner mig sliten blir jag glad när det kommer en backe för då får jag vila.


Dagens projekt:

1: Analysera en Thåströmlåt. Jag funderar på: kärlek är för dom

2:Verandameditation. Det går ut på att sitta på verandan och bara ha det gött och titta på saker som blommor, humlor och grannar och bara förundras över det vackra. Detta görs med fördel till tonerna av Anna Ternheim och med en fruktsmothie som tillbehör.

3:Cykla, 5:e dagen i rad och mitt arsle/skrev är sönder av skav. men det finns salva så det är inga problemo.

4:löpa: Senare ikväll. När det är något svalare. eller också direkt efter cykeln så jag hinner simma också.

5: simma

6: grilla. minst 1 gång. Både frysen och kylen är maxade med marinerat grillvänligt protein. bara välja och vraka.

7:göra tråkiga saker som att lämna in pulsklocka på service. Den verkar ha blivit trött efter klassikeräventyret. Det är kul att vara mer uthållig än sin klocka.

8:skriva. Jag har en plan och den ska jag börja översätta från tanke till fysisk verklighet.

9: städa. Det är roligt när man har tid


9 punkter för att förgylla en semesterdag. 16 dagar kvar och sen är det åter jobb, som också är roligt. Det är ett härligt liv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Kleberg - 28 mars 2010 09:03

Jag betraktar mig själv som en hyfsad disciplinerad och driven människa (Träningsmässigt nu, inte annars). Trots detta är det nästan omöjligt för mig att ta i så mycket som jag behöver. Det blir lätt att jag lägger mig på ett tempo några sekunder l...

Av Mikael Kleberg - 22 mars 2010 14:53

Mån - Cykel 1:54h, Simning 3km (vilodag) Tis - Cykel 3:45, Simning 4 km Ons - Cykel 2:50, löpning 17 km (sista 10 km i 4:00min/km fart), Simning 3 km Tor - Simning 3 km, Löpning 26 km fre - vila lör - Löpning 24 km (km 15 -20 i sub 4:00min/...

Av Mikael Kleberg - 12 mars 2010 09:26


Diskho och disco En ofta fyrkantigt formad facilitet. I början är den skinande ren och fri från smuts och bakterier. Plötsligt belamras lokalen av en hord av “de smutsiga”. De lever rövare och gnider sig mot varandra. Om någon skulle ...

Av Mikael Kleberg - 12 mars 2010 08:41

Man måste vara två. Stå mittemot varandra (är ni flera som vill vara med så bilda två led) Se till att marken är fri från väskor (om ni är på Krogen) mattor eller andra tingestar som mår dåligt av att få spott på sig. Den ena i paret ska nu på bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards