Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Mikael Kleberg - 12 maj 2008 07:00

Alltså igår så tränade jag ganska hårt. i alla fall i mina mått mätt. Det blev ca 3000 simning, ca 9 mil cykel med 10 km löpning direkt efteråt. Det vore naturligt om de små benen är lite småslitna efter en sådan dag men icke!! Jag har precis dunkat in 21 km löpning med sub 5 fart och det kändes hur bra som helst. Det är konstigt!! Men jag tackar och tar emot. Idag blir det mycket plugg men förhoppningsvis blir det en kortare cykeltur i nordanvindarna och sen den obligatoriska Måndags simningen såklart.

Girot har börjat också men det är med blandade känslor som jag följer det. Visst det är grymt kul att cykelsäsongen dragit igång på allvar med den första le grande tour men dopningens skugga är alltid närvarande. Det var i alla fall kul att se den svenska mästartröjan buren av Bäckstedt ligga och borra framme i klungan i mil efter mil. Det är starkt!!

Av Mikael Kleberg - 12 maj 2008 04:38

Dags för lite morgonlöp. sen frukostbuffe. Bring it!!!

Ovido - Quiz & Flashcards