Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Mikael Kleberg - 10 maj 2008 23:02

För fan vad dåligt operativsystem. Jag har en grym burk men vista ”laggar” så sjukt mycket så det är knappt jag kan öppna mediespelaren eller spara en word-fil.

Av Mikael Kleberg - 10 maj 2008 23:02

Nu kanske ni tror att jag menar Muhammed Ali eftersom han en gång i tiden högljutt proklamerade att han var the greatest och för att han i nuläget är….Ja just det, En grönsak. Nej det jag menar är sparris. Så sjukt gott och enkelt att tillaga, Fort går det också och passar till allt.

Av Mikael Kleberg - 10 maj 2008 22:53

Det var vad Julius Caesar skall ha sagt till sin kamrat Brutus efter att blivit förrådd och knivhuggen av den samme. Likt Caesar har även jag blivit förrådd ut av någon som står mig nära. Om ni följt min blogg sedan start kanske minns den hemska episoden där någon skrivit dit ett tack på min ingen reklamskylt. Det visar sig nu att de ansvariga för detta onda verk är Anna och Erika i min klass. Jag funderar just nu på diaboliska hämnd planer. Fast det hände ju för rätt länge sedan och det är tjejigt att vara långsynt. Så…. Era synder är förlåtna.

Ovido - Quiz & Flashcards