Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Mikael Kleberg - 22 februari 2008 11:00

Bra reflektioner Mattias. Jag återkommer med mina reflektioner så fort jag får tid. Just nu behöver min hjärncell vila så den är på topp till tentan. Och apropå den. För att jag inte skall kunna skylla på att ett eventuellt negativt resultat berodde på att jag inte förberett mig säger jag nu, innan tentan. Jag har förberett mig. Om jag misslyckas så beror det på att jag är korkad och inget annat. En annan grej som beror på min egen dumhet är att jag snusar, fortfarande. Men nu får det fan vara nog. Jag skall ta den sista prisen i kväll och sen är det slutsnusat. FÖR ALLTID denna gång. Så till alla som läser detta och skulle se mig snusa efter utsatt stopptid är det helt ok att sparka mig i skrevet, slå mig på käften eller spotta mig i ansiktet. Go nuts so to speak.

Ovido - Quiz & Flashcards