Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Mikael Kleberg - 19 februari 2008 21:49

Jag har tidigare trott att det är omöjligt att träna och plugga samtidigt men det går ju alldeles utmärkt. Jag har nyss kört ett teknik simpass som syftar till att ge vattenvana. Mer specifikt har jag tränat på att hitta ett optimalt flytläge. Samtidigt har jag vant magen med sportdryck dvs. vätska som är kolhydratrik och som snabbt ger kraft och mod till den som inmundigar den, I det här fallet öl som ju uppfyller alla de nämnda kriterierna. Utöver detta har jag läst vetenskapliga artiklar. Vilket Power pass!!

Av Mikael Kleberg - 19 februari 2008 18:25

Jag har haft ont i hjärtat ett tag nu. Eller jag tror att det har varit hjärtat i alla fall. Jag är ju så sjukt hypokondrisk när det gäller the old ticker. Idag gick jag till läkaren och efter ett EKG och hela kläm å känn proceduren så framgick det att allt stod rätt och att jag kan träna som vanligt. Så jävla gött!! Jag har känt mig som den där späckhuggaren i saab reklamen. Fången i ett ställe där jag vantrivs och oförmögen att ta mig därifrån. Väggarna har långsamt krypigt närmare och gjort min lilla lägenhet ännu mindre, dunklare och mer miserabel. Allt har bara känts skit helt enkelt. Nu känner jag mig som den där splitternya saaben med frisläppta krafter. Jag är released! Nu ska jag snart ut och köra om lastbilar med tempohojen.

Mer tankar kring Dopning kommer snart på en blogg nära dig

http://www.youtube.com/watch?v=zKViA_z6jwE
Ovido - Quiz & Flashcards