Alla inlägg den 27 november 2008

Av Mikael Kleberg - 27 november 2008 08:10

Detta var kanske ingen bra idé. Tält projektet menar jag. Det är inte bra. Det är genialiskt. För nu har det startat på riktigt. Ingen  mer lägenhet. Inga fler ägodelar som kan störa mitt klena psyke. Bara jag, Mitt tält och min träning. The drama version av ovanstående är:  The seventh angel threw the contents of his bowl across the sky. A loud voice came from the throne in the temple and said, "It has happened!” . Jag gillar drama.


En liten rapport från natten. Jag fick en härlig start på äventyret då det blåste storm inatt. Tältet stog fan som en spinacker i vinden. Trots detta har jag sovit riktigt gott. Liggeunderlaget är fanimej rackarns härligt. Lite bilder på The Camp kommer kanske ikväll. Nu ska jag riva förläggning och dra och jobba.

Ovido - Quiz & Flashcards