Alla inlägg den 18 november 2008

Av Mikael Kleberg - 18 november 2008 18:38

Jag var uppe på mor och far:s vind idag och röjde undan massa saker. Jag ska ju göra mig av med alla ägodelar så jag kan få ro att koncentrera mig på det som är viktigt. Kom att tänka på ett citat från den sjukt bra filmen Fightclub: "things you own end up owning you". Jag tror stenhårt på det. Jag hittade lite roliga saker.


Nedan min systers gammla agentväska. Hon var kollega med James Bond innan hon flyttade till Halsberg och köpte volvo.



Tänkte först sova ute inatt med. men jag har lite ont i ryggen eftersom jag sovit på ett tunt budgett liggunderlag. Fan man är inte 20 längre!! Jag kör nog mjuka madrassen inatt och ger mig åter ut i "vildmarken" när jag har råd att köpa ett riktigt liggunderlag

Ovido - Quiz & Flashcards