Alla inlägg den 15 november 2008

Av Mikael Kleberg - 15 november 2008 22:47

Alltså vad jag än gör i windows vista så kommer det upp typ 10 fönster som frågar om jag verkligen vergligen verkligen är säker på att jag vill öppna en fil, starta ett program eller radera en bild. På dessa förfrågningar går det endast att svara ja eller nej. Jag vill ha fler alternativ. Här är några förslag till Micromjuk folket

Låt mig gå och bajsa först så ska jag fundera på det

kanske, jag bestämmer mig under nästa vecka

Ät skit och dö

Ja, men först vill jag sova, äta, vattna blommor och handla en röd regnjacka på överskottsbolaget.

Njae.

Fråga någon annan.


Och så lite mer butiksblogg


En dam medelar att ett vin är jättegott och att hon skka ha det i sin vinkyl. Hon tycker att det där med vinkyl är en genial uppfinning och tycker absolut att jag borde skaffa en.

- Det blir lite svårt säger jag, Jag bor nämligen i tält

- Jaha (lång tystnad)

Jag fortsätter att betjäna nästa kund

- Kan man då säga att du är hemlös????

- Ja så kan man uttrycka det

- Jaha, (lång tystnad) Hej då.


Ovido - Quiz & Flashcards