Alla inlägg den 4 november 2008

Av Mikael Kleberg - 4 november 2008 21:54

Jag känner ett starkt behov av att recencera något, frågan är ju bara vad?

Det får bli min egen förmåga att se skillnad på sopor och dyra kläder, svaret: värdelös. För jag har ju lyckats slängt alla min golfkläder + en jävla massa andra pinaler. Säkert grejer för 5000 pix. Bra Mikael, Eller Efraim


När jag ändå är igång kan jag recencera och lista fler saker:

 fisksoppan med torsk,lax,räkor och saffran jag käkade i helgen. Topp 10 måltider ever.

 Finnanskrisen: Medelmåttig, läste i tidningen att Zimbawes dollar har en värdeminskning på 7 %, VARGE SEKUND! där kan vi snacka kris.

 Lasse Åbergs filmer - Många är bra, få är dåliga. några är geniala. Som den ofrivilliga golfaren, SOS och så Suntrip så klart.

Påsar under ögonen - Mina idag måste slagit alla rekord efter bara 30 min sömn.

Svåraste vinet att hitta åt en kund - Något som börjar på C, kanske. eller också var det B eller E.

Skönaste kommentaren på länge. Ett par handlar: Tjejen frågar: Vilka öl är mina? Killen: De med färre kolhydrater. Jag vill inte att du blir fet.

 Autistlyssna på just nu: Jack White Feat. Alicia Keys - Another way to die


Sov gott. I know I will


Ovido - Quiz & Flashcards