Alla inlägg den 13 november 2008

Av Mikael Kleberg - 13 november 2008 22:28

Tack - Lina för en lika blöt som trevlig promenad

Tack - extremt Fulla och något hotfulla  Finnen som fick mig att stå ute och vakta dig i väntan på polisen med en flaska renat i handen, Det var kallt och härligt

Tack - Polisen för att ni kom så snabbt och för er otroligt sunda attityd. Och för att jag fick komma in innan jag frös ihjäl (min chef tyckte dock att jag kunde stå kvar därute, jag behöver ju öva på att frysa inför mitt tält äventyr)

Tack - Alla roliga kunder som gör mitt jobb till ett kanonjobb

Tack - Alla sura kunder som får de roliga kunderna att bli ännu roligare

Tack men nej tack - Till Hilleberg eftersom de inte vill sponsra mig. Så nu blir det ett fjällräven istället

Tack - Alla fiskar för att ni kan tänka er att bo i vattnet och bli fångade och uppätna av mig. ni är goda som fan de flesta av er. 

Slutligen Tack!! - Till alla kommenatarer som jag fått på senaste. Min inställning har ju varit att jag skriver för min skull och det är igentligen skit samma om någon läser. Men nu när kommenatarerna står som spön i backen lyfter det faktiskt bloggen till en ny nivå. Så fortsätt att läsa och kommentera. Särskillt kul med gammla klasskamrater och militärsvin som hittat hit.



Ovido - Quiz & Flashcards