Direktlänk till inlägg 24 januari 2008

Kvällen

Av Mikael Kleberg - 24 januari 2008 02:02

Hur kan ni tjejer ligga med killar? Det sticks ju. Hår överallt!! (vi triathleter undantagna, Vi är ju oftast rakade från topp till tå). Denna insikt kom till mig när jag pussade/kysste en kille i klassen på kinden. Det var inget homoerotiskt över det hela utan bara ett Photo opp.

Är det någon som vet vad hår är bra för? Jag har för mig att det ska ha någon form av hygienisk funktion men på vilket sätt? Normen now days är ju att typ allt ska vara rakat men än så länge har jag inte hört någon klaga över att det finns en ansamling karljohan svamp under armhålan eller i skrevet. Och är det så att någon klagar så beror det nog snarare på att denne person nyss varit på någon grekisk semesterö och tillämpat säker sex Greek style, dvs i en solstol på stranden utan kondom men med en handuk som skydd för myggen. Inte för att man ansar könshåret

Är hår en lika onödig företeelse som motorsport, Fotboll och Gudrun Shyman (Shyman är säkert felstavat men jag vågar inte googla henne, Risken för att min dator i denna process dukar under pga ett feminist virus är överhängande)?

Den komiska giganten Jerry Seinfeldt har gjort en insiktsfull sketch som tar upp detta ämne. Han undrar varför inte våra kroppar kan hjälpa oss. ”Varför luktar svett illa? Gör något bra (som att motionera) = Lukta illa”(fritt översatt). Hur kan det vara så att jag kan pressa mig själv till bristningsgränsen i en tävling men inte få håret att sluta växa på pungen utan att ta till diverse verktyg och klet? Jag ska gå till botten med detta. Botten är min lägenhet och jag är där nu så, Case closed.

Vinprovningen var rolig och genomfördes på the Max Power way. För er oinsatta är max power Homer Simpsons alterego. ”Kids there is Three ways to do things. The right way, The Wrong way and the Max power way. (bart) That’s the wrong eay isn´t it? (homer) Yes!! But faster. Nu ska jag ta erotiska bilder på hmm…… saker.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Kleberg - 28 mars 2010 09:03

Jag betraktar mig själv som en hyfsad disciplinerad och driven människa (Träningsmässigt nu, inte annars). Trots detta är det nästan omöjligt för mig att ta i så mycket som jag behöver. Det blir lätt att jag lägger mig på ett tempo några sekunder l...

Av Mikael Kleberg - 22 mars 2010 14:53

Mån - Cykel 1:54h, Simning 3km (vilodag) Tis - Cykel 3:45, Simning 4 km Ons - Cykel 2:50, löpning 17 km (sista 10 km i 4:00min/km fart), Simning 3 km Tor - Simning 3 km, Löpning 26 km fre - vila lör - Löpning 24 km (km 15 -20 i sub 4:00min/...

Av Mikael Kleberg - 12 mars 2010 09:26


Diskho och disco En ofta fyrkantigt formad facilitet. I början är den skinande ren och fri från smuts och bakterier. Plötsligt belamras lokalen av en hord av “de smutsiga”. De lever rövare och gnider sig mot varandra. Om någon skulle ...

Av Mikael Kleberg - 12 mars 2010 08:41

Man måste vara två. Stå mittemot varandra (är ni flera som vill vara med så bilda två led) Se till att marken är fri från väskor (om ni är på Krogen) mattor eller andra tingestar som mår dåligt av att få spott på sig. Den ena i paret ska nu på bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards