Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Mikael Kleberg - 15 maj 2009 23:52

1: cykla ute, Solen i ansiktet, vinden på näsan, höjdmeter som tickar

2: Tävla, hornen växer ut, benen gör ont och magen pajar, B..E..A..utiful

3: Svenskarna i Girot, vet ni inte vilka de är så försvinn från min blogg 

4: Marinad gjord på svindyr islaywhiskey, Ju dyrare dästo härligare

5: Att kunna äta 2 frukostar, Mellanmål, Lunch, Mellanmål och kvällsmat och ÄNDå vara hungrig typ hela dagen OCH gå ned i vikt

6: Griniga, buttra människor som likt förbjudeninfart skyltar visar vartåt jag inte ska framrycka

7: väktare vars första fråga är om jag vill att den dragspelande byfånen försvinner

8: Jag själv för jag tog mig tid att skriva ett inlägg trots att klockan är 00 och jag är JÄTTE trött

9: Pappa för att han hämtade min cykel idag trots att jag slog hans sista rekord (10 km löpning) förra helgen.

10: Iron maiden:s låt afraid to shoot strangers. Bästa titeln och bästa gitarsolot

Ovido - Quiz & Flashcards