Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Mikael Kleberg - 3 maj 2009 20:04

Jag har ju tidigare haft en blåsa i handen pga rullskidåkningen. Idag kom tillbaka med besked. En halv klassiker var det ju såm gällde. Jag redovisar under varje moment och hela loppet i 2 katogerier. (Bra och Sämst)


Rullskidorna:

Bra: Tiden, gick väl på typ 3:10 med 2 pisspauser inräkande

Skidorna: funkada perfekt

Jag: orkade hur mycket som helst

att mobilen först spelade shakira - Ready for the good timea följt av coldplay - Speed of sound och sist och bäst Thåström - Främling överallt


Sämst: Strulet med hörlurarna, Hur mycket tid tappade jag där??

Att jag var sen till starten

Påsen: En jävla plastpåse blåste runt på banan och störsände

blåsan, den är stor och gör ont.

Att jag slant med stavarna hela tiden.

Att jag fuskade en gång och tog 3 skaterskär för att vändningen var sämst placerad

Vänningen: Den var sämst placerad i en nedförsbacke. fick rulla långsamt hur länge som helst (jag kan ju inte bromsa) sen fick jag starta igång i uppförlutet.


Simningen

Bäst

Grymt tryck trots lite ont i armarna


Sämst.

Jag var sen

Pulsbandet åkte av


Cykeln

 Bäst

Carl - Trevligt med sällskap av en vettig människa

Cykeln. Rengjord och med tävlingshjul så går den fan riktigt bra!!

Tiden: 4:46 tror jag det blev. men då var det endel soft cykling bara för att det är gött


Sämst

Bilar som snaddar vid mig när de kör om i 90. dangerzone!

motvind

vätsketork med 3 mil kvar


Löpningen

bäst.

The powha!! milen på 46 och allt som allt på typ 1:11.

Att jag sista timmen baara spelade thåström - Främling överallt


Sämst:

Vitargo fisar

Ovido - Quiz & Flashcards