Alla inlägg den 17 september 2008

Av Mikael Kleberg - 17 september 2008 19:38

Nu har jag skrapat ihop 48 kr i 50:öringar. Det kan jag simma 2 ggr på och dessutom ha råd att köpa ett eller till och med två nudelpaket. Sweet! Då har jag täckning för ikväll och imorgon. Då är det en vecka innan löning. En vecka på ingenting går nog. Jag har ju vatten och det är gratis.

Av Mikael Kleberg - 17 september 2008 18:39

Jag har rynkor i (på?) ansiktet. De sitter kvar efter att haft mitt fighting face påkopplat i drygt 3 timmar. Jag och Danny boy var ute och cyklade. Lugnt och fint till en början men ganska snart skruvades farten upp och på slutet gick iaf jag nära max under mina förningar. Jag vet inte hur Danne upplevde det hela men han såg inte helt relaxad ut han heller. klockan är 18:42 och det enda jag har ätit idag var frukost (på Java). Lite småhungrig men inte så farligt ändå. Frukost reptil style! Snart simning och sen är det kväller. Angående min utlovade redogörelse för vad som händer på macken klockan 08:38 kan det sammanfattas med följande ord: Raggare, Elvisfrisyr, frukost, Korv med bröd, Extra senap.


Dagens reflektion. Jag och kluuuuug diskuterade hur mycket bränsle hjärnan behöver och kom fram till att nog var rätt mycket. Så idag försökte jag att koppla bort den under cykel turen och bara vara tomt. Svårt att tänka på att inte tänka. en Paradox.

Ovido - Quiz & Flashcards