Alla inlägg den 9 september 2008

Av Mikael Kleberg - 9 september 2008 09:27

I morse när jag vaknade var ju fylld med energi och motivation. Så nu börjar satsningen inför 2010 då jag tänkt mig att vara tillräckligt bra för att kvala. 2009 ska jag bara köra Kalmar med innriktningen Sub 9. Grymt svårt men inte omöjligt och det är så ett mål ska vara. Några punkter så här vid nystarten av bloggen och träningen.


Jag skiter nu i att skriva inläggen i Word och eftersom jag då inte anänder rättstavningsprogram så kommer alla mina framtida inlägg stavningsmässigt att ligga på en 6 årings nivå. Lev med det eller byt blogg.


Jag och Patrik har såklart en tävling. Det handlar i korthet om att den som tränar flest timmar vinner. varje månad är en deltävling och förloraren den månaden måste göra något sjukt som vinnaren hittar på. Eftersom Patrik i hjärta, kropp och själ är en tjockis så får han ett försprång med 7 timmar i veckan. Tävlingen började förra veckan. jag drack sprit och Patrik tränade 8 timmar så han ligger 15 timmar före mig. No problemo! det plockar jag lätt in. Följ hans tjockisverksamhet på: patrik.hallmen.se


Slutligen dagens reflektion: Jaws i Bond (ni vet han store pöjken med tänderna) är ett ekonomiskt geni. Tanläkare är ju svindyra att besöka. Bättre då med ståltänder. Fast jag skulle vilja ha carbon tänder. för viktens skull. Särskilt då jag gått upp 9 Kg!!!! sedan tävlingen i Frankrike.

Ovido - Quiz & Flashcards