Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Circus

Av Mikael Kleberg - 22 april 2009 18:43

Idag har det varit circus. Först i simhallen där några kärringar simmade runt runt som en jävla karusell. Jag låg i mitten och plaskade så mycket jag kunde. Efter lite paella (typisk circusmat?!?) så var det cykel i ånabodabackarna (även den grusbelagda Matsabacken) med Selvin. Han är som den där Mannen som skjuts ur en kanon. Jävlar vad det går i utförskörningen. Dessutom har han en ful näsa. Sen har jag rivit circustältet också. Varför?, Därför! Grillat har jag hunnit med också.


Igår var det första GIH Duathlon för året. Smärtan i arslet kunde på intet sätt överskugga kuligheten i den verksamheten. Väldigt förvånad över hur bra löpningen gick. Jag trodde att jag skulle få storstryk med ursämst löpform och halvdan cykelform men icke!


Jag funderar på att bryta my #3 rule (#1 = inte ligga med killar, #2 = inte vara fackligt ansluten oavsett eventuella ekonomiska vinningar). Skicka in en insändare till NA. Jag har verkligen något viktigt att säga. men jag tycker att folk som skickar in insändare och är arga/klagar på saker är riktiga loosers. Att kasta eller inte kasta pil i kuvös, Det är frågan



 
 
Putte Hallmén

Putte Hallmén

30 april 2009 13:37

men vafan...hur blev det med 3 regeln nu då? vi vill veta

http://fightplay.tv

 
Ingen bild

kleberg

1 maj 2009 10:02

Jo jag har nog beslutat att bryta mot den. Filar på inlägget just nu

 
Ingen bild

mf

1 maj 2009 18:13

blir det signerat med namn eller med någon pseudonym? bara så jag vet vad jag ska hålla utkik efter...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Kleberg - 28 mars 2010 09:03

Jag betraktar mig själv som en hyfsad disciplinerad och driven människa (Träningsmässigt nu, inte annars). Trots detta är det nästan omöjligt för mig att ta i så mycket som jag behöver. Det blir lätt att jag lägger mig på ett tempo några sekunder l...

Av Mikael Kleberg - 22 mars 2010 14:53

Mån - Cykel 1:54h, Simning 3km (vilodag) Tis - Cykel 3:45, Simning 4 km Ons - Cykel 2:50, löpning 17 km (sista 10 km i 4:00min/km fart), Simning 3 km Tor - Simning 3 km, Löpning 26 km fre - vila lör - Löpning 24 km (km 15 -20 i sub 4:00min/...

Av Mikael Kleberg - 12 mars 2010 09:26


Diskho och disco En ofta fyrkantigt formad facilitet. I början är den skinande ren och fri från smuts och bakterier. Plötsligt belamras lokalen av en hord av “de smutsiga”. De lever rövare och gnider sig mot varandra. Om någon skulle ...

Av Mikael Kleberg - 12 mars 2010 08:41

Man måste vara två. Stå mittemot varandra (är ni flera som vill vara med så bilda två led) Se till att marken är fri från väskor (om ni är på Krogen) mattor eller andra tingestar som mår dåligt av att få spott på sig. Den ena i paret ska nu på bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards