Alla inlägg den 6 april 2009

Av Mikael Kleberg - 6 april 2009 18:00

Virus, Bakterier eller pollen. Träna eller tråkig vila? Rosévin på altanen eller Gainers i bastun. Ta Thailand pencelin, gå till läkaren eller vänta ut.


Jag vill ha ett förhållande med dr House eller motsvarande tillika skicklig som synisk doktor. Men jag får klara mig. Så, såhär gör jag.


1. Jag hittatde något gammal pollenmedecin på vinden hemma hos mina föräldrar. Den är reseptbelagd vilket är bra för allt som inte är på recept är bara sockerpiller. Det vet jag. Fråga mig inte hur men jag VET.


2. Ovan beskrivna medecin får tills imorgon bitti på sig att verka. Är jag fortfarande inte bra då så går jag på Thailandpencelinet. Det är något bredspektrumsgrejs som tydligen ska ta död på allt. Pappa tyckte att det var som att skjuta mygg med kanon. Jag menar att det viktiga är ju att myggen dör.


Är det någon som inte har Spotify ännu och vill ha? jag har 5 invites att ge ut. Först till kvarn

Ovido - Quiz & Flashcards