Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Mikael Kleberg - 27 oktober 2008 21:50

Oss som inte har simmat hela uppväxten och därför saknar det genom otaliga träningspass ivanda muskellminnet som krävs för att simma snabbt. För idag hände det. En gammal simmare fick stryk av någon som inte växt upp i badhuset. Fred fick stryk av mig. Träning slog teknik. Nu tror jag iof att han hade en dålig dag och jag disponerade mitt lopp perfekt men ändå. Framsteg! Nu kommer jag inte ihåg tiden exakt men det var under 6 min på 400 m.


Jag vet att jag inte skrivit så mycket på senaste (förutom mitt gästinlägg på http://www.fightplay.tv/category/patrik-hallmen/ . gå in och läs om ni inte gjort det. Jag har en så himla stor (i mina mått mätt) grej på gång och jag har svårt att tänka på och blogga om något annat. Men nu börjar puzzelbitarna falla på plats och snart så borde min plan gå i lås. Den som lever får se. och så blev det ett inlägg till, och vem vet. kanske ett imorgon också. MAX POWER!

Ovido - Quiz & Flashcards