Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Det som varit, det som är och det som komma skall

Av Mikael Kleberg - 17 september 2009 22:33

I år var min femte säsong som triathlet, I 5 år har jag byggt upp mig, blivit starkare, mer uthållig, smartare. I år som var ett mellanår har träningen fungerat otroligt bra och de få missar jag gjort har jag tagit till mig. Jag kommer inte göra om de misstagen! Nu har jag träningsuppehåll men jag är så taggad på nästa säsong att jag kom på mig själv köra 3 timmar igår, bara för att det är kul. Vad är det som väntar då? Efter en djupgånde analys av min ekonomi (haha, NOT!) har jag tagit tjänstledigt från och med 1 jan - 1 juni. 5 månader. Bara träning. Målet. Lanza 22 maj och kval!Efter det? Vem vet men någonstans inom mig finns drömmen att kunna livnära mig på min idrott. Dessutom vill jag odla grönsaker och föda upp får.

 
 
Micke Selvin

Micke Selvin

18 september 2009 14:12

Har du tid att ses i början av nästa vecka så ska du få se en preliminär plan på ditt liv det närmaste halvåret :)

http://www.mickeselvin.se

 
A fightplayer

A fightplayer

19 september 2009 05:11

Nu börjar det. Jag har blivit bra!

http://fightplay.tv

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Kleberg - 28 mars 2010 09:03

Jag betraktar mig själv som en hyfsad disciplinerad och driven människa (Träningsmässigt nu, inte annars). Trots detta är det nästan omöjligt för mig att ta i så mycket som jag behöver. Det blir lätt att jag lägger mig på ett tempo några sekunder l...

Av Mikael Kleberg - 22 mars 2010 14:53

Mån - Cykel 1:54h, Simning 3km (vilodag) Tis - Cykel 3:45, Simning 4 km Ons - Cykel 2:50, löpning 17 km (sista 10 km i 4:00min/km fart), Simning 3 km Tor - Simning 3 km, Löpning 26 km fre - vila lör - Löpning 24 km (km 15 -20 i sub 4:00min/...

Av Mikael Kleberg - 12 mars 2010 09:26


Diskho och disco En ofta fyrkantigt formad facilitet. I början är den skinande ren och fri från smuts och bakterier. Plötsligt belamras lokalen av en hord av “de smutsiga”. De lever rövare och gnider sig mot varandra. Om någon skulle ...

Av Mikael Kleberg - 12 mars 2010 08:41

Man måste vara två. Stå mittemot varandra (är ni flera som vill vara med så bilda två led) Se till att marken är fri från väskor (om ni är på Krogen) mattor eller andra tingestar som mår dåligt av att få spott på sig. Den ena i paret ska nu på bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards